Helpdesk

Persoonlijke helpdesk

Onderscheidend onderdeel van een abonnement op de Sociale Zekerheidswijzer is de persoonlijke helpdesk. De helpdesk biedt abonnees de mogelijkheid een onbeperkt aantal casussen op het gebied van sociale zekerheid voor te leggen aan de experts van de Sociale Zekerheidswijzer. U heeft dus rechtstreeks contact met een van ons. Wij beantwoorden vragen over wettelijke-, bovenwettelijke-, naastwettelijke- en cao-regelingen zowel telefonisch als per e-mail. Uiterlijk binnen vijf werkdagen bundelen wij de kennis in één integraal advies. Abonnees beoordelen de helpdesk met een 8,2.

team SZ mei 2019_2.jpg
Linda van 't Hoff Anja van Kampen Claudia Bouwman Henk Konings
Zorg, verlof, ziekte & arbeidsongeschiktheid      WW & ontslag, indiensttreding             WW & ontslag, ziekte & arbeidsongeschiktheid    
                                     
WW & ontslag, ziekte & arbeidsongeschiktheid    


Testimonials

meer testimonials >

Gerdien Sikkelbein, ROC Midden Nederland

Ik loop in mijn werk geregeld tegen zaken aan waarvan ik me afvraag of daar ook voor onze school consequenties aan zitten. Denk aan veranderende wet- en regelgeving of nieuwe ontwikkelingen op het gebied van de sociale zekerheid.

27 september | meer >>
De Sociale Zekerheidswijzer van Loyalis is een uniek servicepakket dat P&O-medewerkers ondersteunt bij vragen en problemen op het brede terrein van de sociale zekerheid.

De voordelen van Sociale Zekerheidswijzer:
  • Persoonlijke helpdesk
  • Cursussen & bijeenkomsten
  • Altijd op de hoogte met de nieuwsbrief
  • Toegang tot onze kennisbank
voor werkgevers
Abonneer nu

Nieuws

meer nieuws >

Dicht de WAB de kloof tussen vast en flexibel?

De WAB is nog niet in werking getreden en blijkt nu al onvoldoende, zo laat minister Koolmees van Sociale Zaken weten in een gesprek met nu.nl. De verschillen op de arbeidsmarkt zijn te immens en de WAB kan dat niet oplossen.

3 december | meer >>

Testimonials

meer testimonials >

Harry Berkvens, Fontys Hogescholen

Maken we de juiste keuzes? Zijn onze processen nog actueel? Dat zijn vragen waarmee Harry Berkvens, Teamleider Expertiseteam P&O, de helpdesk van de Sociale Zekerheidswijzer belt. Hij ziet het contact vooral als extern expertoverleg.

20 november | meer >>

Testimonials

meer testimonials >

Marianne Top, Stg. Openbaar Onderwijs Groep Groningen

Ik heb het gevoel dat de adviseurs Sociale Zekerheid van Loyalis verstand van zaken hebben.

27 september | meer >>