Helpdesk

Persoonlijke helpdesk

Onderscheidend onderdeel van een abonnement op de Sociale Zekerheidswijzer is de persoonlijke helpdesk. De helpdesk biedt abonnees de mogelijkheid een onbeperkt aantal casussen op het gebied van sociale zekerheid voor te leggen aan de experts van de Sociale Zekerheidswijzer. U heeft dus rechtstreeks contact met een van ons. Wij beantwoorden vragen over wettelijke-, bovenwettelijke-, naastwettelijke- en cao-regelingen zowel telefonisch als per e-mail. Uiterlijk binnen vijf werkdagen bundelen wij de kennis in één integraal advies. Abonnees beoordelen de helpdesk met een 8,2.

adviseurs.png
 Linda van 't Hoff           Rien Seip                                 Anja van Kampen 
Zorg en verlof
Ziekte en arbeidsongeschiktheid
Ziekte en arbeidsongeschiktheid  Ontslag & WW en indiensttreding

Testimonials

meer testimonials >

Marianne Top, Stg. Openbaar Onderwijs Groep Groningen

Ik heb het gevoel dat de adviseurs Sociale Zekerheid van Loyalis verstand van zaken hebben.

27 september | meer >>
De Sociale Zekerheidswijzer van Loyalis is een uniek servicepakket dat P&O-medewerkers ondersteunt bij vragen en problemen op het brede terrein van de sociale zekerheid.

De voordelen van Sociale Zekerheidswijzer:
  • Persoonlijke helpdesk
  • Cursussen & bijeenkomsten
  • Altijd op de hoogte met de nieuwsbrief
  • Toegang tot onze kennisbank
voor werkgevers
Abonneer nu

Nieuws

meer nieuws >

Meer verlof voor partner bij geboorte baby

Nieuwe Wet Invoering Extra Geboorteverlof

11 april | meer >>

Testimonials

meer testimonials >

Harry Berkvens, Fontys Hogescholen

Maken we de juiste keuzes? Zijn onze processen nog actueel? Dat zijn vragen waarmee Harry Berkvens, Teamleider Expertiseteam P&O, de helpdesk van de Sociale Zekerheidswijzer belt. Hij ziet het contact vooral als extern expertoverleg.

20 november | meer >>

Testimonials

meer testimonials >

Harry Berkvens, Fontys Hogescholen

Maken we de juiste keuzes? Zijn onze processen nog actueel? Dat zijn vragen waarmee Harry Berkvens, Teamleider Expertiseteam P&O, de helpdesk van de Sociale Zekerheidswijzer belt. Hij ziet het contact vooral als extern expertoverleg.

20 november | meer >>