Helpdesk

Persoonlijke helpdesk

Onderscheidend onderdeel van een abonnement op de Sociale Zekerheidswijzer is de persoonlijke helpdesk. De helpdesk biedt abonnees de mogelijkheid een onbeperkt aantal casussen op het gebied van sociale zekerheid voor te leggen aan de experts van de Sociale Zekerheidswijzer. U heeft dus rechtstreeks contact met een van ons. Wij beantwoorden vragen over wettelijke-, bovenwettelijke-, naastwettelijke- en cao-regelingen zowel telefonisch als per e-mail. Uiterlijk binnen vijf werkdagen bundelen wij de kennis in één integraal advies. Abonnees beoordelen de helpdesk met een 8,2.

team SZ mei 2019_2.jpg
Linda van 't Hoff Anja van Kampen Claudia Bouwman Henk Konings
Zorg, verlof, ziekte & arbeidsongeschiktheid      WW & ontslag, indiensttreding             WW & ontslag, ziekte & arbeidsongeschiktheid    
                                     
WW & ontslag, ziekte & arbeidsongeschiktheid    


Testimonials

meer testimonials >

Marianne van Tilburg, Gemeente Tilburg

Gemeente Tilburg heeft twee arbeidsvoorwaardenjuristen in dienst. Toch is soms extra juridische ondersteuning nodig of behoefte om even met anderen te sparren. Voor Marianne van Tilburg, P-deskundige (verzuim), is de Sociale Zekerheidswijzer daarom een uitkomst.

9 december | meer >>
De Sociale Zekerheidswijzer van Loyalis is een uniek servicepakket dat P&O-medewerkers ondersteunt bij vragen en problemen op het brede terrein van de sociale zekerheid.

De voordelen van Sociale Zekerheidswijzer:
  • Persoonlijke helpdesk
  • Cursussen & bijeenkomsten
  • Altijd op de hoogte met de nieuwsbrief
  • Toegang tot onze kennisbank
voor werkgevers
Abonneer nu

Nieuws

meer nieuws >

Uitkeringsbedragen per 1 juli 2019

Per 1 juli worden de uitkeringsbedragen aangepast.

3 juli | meer >>

Testimonials

meer testimonials >

Adriaan Sanders, Commanderijcollege

Wij hebben een aantal jaren geleden gekozen voor een abonnement op de SZ-Wijzer omdat het ons alle informatie biedt die nodig is voor onze medewerkers op de personeels- en salarisadministratie.

27 september | meer >>

Testimonials

meer testimonials >

Harry Berkvens, Fontys Hogescholen

Maken we de juiste keuzes? Zijn onze processen nog actueel? Dat zijn vragen waarmee Harry Berkvens, Teamleider Expertiseteam P&O, de helpdesk van de Sociale Zekerheidswijzer belt. Hij ziet het contact vooral als extern expertoverleg.

20 november | meer >>