Helpdesk

Persoonlijke helpdesk

Onderscheidend onderdeel van een abonnement op de Sociale Zekerheidswijzer is de persoonlijke helpdesk. De helpdesk biedt abonnees de mogelijkheid een onbeperkt aantal casussen op het gebied van sociale zekerheid voor te leggen aan de experts van de Sociale Zekerheidswijzer. U heeft dus rechtstreeks contact met een van ons. Wij beantwoorden vragen over wettelijke-, bovenwettelijke-, naastwettelijke- en cao-regelingen zowel telefonisch als per e-mail. Uiterlijk binnen vijf werkdagen bundelen wij de kennis in één integraal advies. Abonnees beoordelen de helpdesk met een 8,2.

team SZ mei 2019_2.jpg
Linda van 't Hoff Anja van Kampen Claudia Bouwman Henk Konings
Zorg, verlof, ziekte & arbeidsongeschiktheid      WW & ontslag, indiensttreding             WW & ontslag, ziekte & arbeidsongeschiktheid    
                                     
WW & ontslag, ziekte & arbeidsongeschiktheid    


Testimonials

meer testimonials >

Marianne van Tilburg, Gemeente Tilburg

Gemeente Tilburg heeft twee arbeidsvoorwaardenjuristen in dienst. Toch is soms extra juridische ondersteuning nodig of behoefte om even met anderen te sparren. Voor Marianne van Tilburg, P-deskundige (verzuim), is de Sociale Zekerheidswijzer daarom een uitkomst.

9 december | meer >>
De Sociale Zekerheidswijzer van Loyalis is een uniek servicepakket dat P&O-medewerkers ondersteunt bij vragen en problemen op het brede terrein van de sociale zekerheid.

De voordelen van Sociale Zekerheidswijzer:
  • Persoonlijke helpdesk
  • Cursussen & bijeenkomsten
  • Altijd op de hoogte met de nieuwsbrief
  • Toegang tot onze kennisbank
voor werkgevers
Abonneer nu

Nieuws

meer nieuws >

Wet arbeidsmarkt in balans aangenomen door de Eerste Kamer

Op 28 mei 2019 is het wetsvoorstel arbeidsmarkt in balans (WAB) aangenomen door de Eerste Kamer. De WAB zal in werking treden per 1 januari 2020.

12 juni | meer >>

Testimonials

meer testimonials >

Tanja Golhof, Academisch Medisch centrum Amsterdam

Destijds heeft een collega van onze afdeling Juridische Zaken het abonnement op de Sociale Zekerheidswijzer geregeld, omdat wij veel te maken krijgen met zaken op het gebied van sociale verzekeringen (ZW, WAO, WIA en WW).

27 september | meer >>

Testimonials

meer testimonials >

Karin Laeven, Maastricht Universitair Medisch Centrum

Als grote voordeel van de Sociale Zekerheidswijzer noemt Karin Laeven toch wel de laagdrempeligheid die het instrument biedt.

27 september | meer >>