Helpdesk

Persoonlijke helpdesk

Onderscheidend onderdeel van een abonnement op de Sociale Zekerheidswijzer is de persoonlijke helpdesk. De helpdesk biedt abonnees de mogelijkheid een onbeperkt aantal casussen op het gebied van sociale zekerheid voor te leggen aan de experts van de Sociale Zekerheidswijzer. U heeft dus rechtstreeks contact met een van ons. Wij beantwoorden vragen over wettelijke-, bovenwettelijke-, naastwettelijke- en cao-regelingen zowel telefonisch als per e-mail. Uiterlijk binnen vijf werkdagen bundelen wij de kennis in één integraal advies. Abonnees beoordelen de helpdesk met een 8,2.

team SZ 2019.jpg
Linda van 't Hoff             Anja van Kampen                Michelle Witvoet 
Zorg en verlof
Ziekte en
arbeidsongeschiktheid
            Ontslag & WW 
            en indiensttreding
 


Testimonials

meer testimonials >

Paula van den Broek, Stg. Onderwijs Midden-Limbrug

Paula van den Broek is zeer te spreken over de service die de Sociale Zekerheidswijzer haar en haar school biedt.

27 september | meer >>
De Sociale Zekerheidswijzer van Loyalis is een uniek servicepakket dat P&O-medewerkers ondersteunt bij vragen en problemen op het brede terrein van de sociale zekerheid.

De voordelen van Sociale Zekerheidswijzer:
  • Persoonlijke helpdesk
  • Cursussen & bijeenkomsten
  • Altijd op de hoogte met de nieuwsbrief
  • Toegang tot onze kennisbank
voor werkgevers
Abonneer nu

Nieuws

meer nieuws >

Meer flexwerkers krijgen vast contract

Uit onderzoek van UWV blijkt dat het aantal mensen dat in 2018 een vast contract kreeg, hoger was dan aan het begin van de crisis op de arbeidsmarkt in 2009.

14 maart | meer >>

Testimonials

meer testimonials >

Marianne Top, Stg. Openbaar Onderwijs Groep Groningen

Ik heb het gevoel dat de adviseurs Sociale Zekerheid van Loyalis verstand van zaken hebben.

27 september | meer >>

Testimonials

meer testimonials >

Barbara Gemen, HR manager Hotelschool Den Haag

Je kunt de wetten natuurlijk zelf bijhouden. Maar vaak heb je advies nodig over een specifieke situatie. Die ervaring heeft HR Manager Barbara Gemen van Hotelschool Den Haag. Op zulke momenten is ze blij dat ze een beroep kan doen op de Sociale Zekerheidswijzer.

20 november | meer >>