Testimonials

Home > Sociale Zekerheidswijzer > Testimonials > Even sparren helpt om kwaliteitsslagen te maken

Harry Berkvens, Fontys Hogescholen

Even sparren helpt om kwaliteitsslagen te maken

19 november

Sector: Hoger Beroepsonderwijs
Maken we de juiste keuzes? Zijn onze processen nog actueel? Dat zijn vragen waarmee Harry Berkvens, Teamleider Expertiseteam P&O, de helpdesk van de Sociale Zekerheidswijzer belt. Hij ziet het contact vooral als extern expertoverleg.
"Tien jaar geleden hadden we zelf beperkte expertise en zochten we ondersteuning bij pensioenvraagstukken en sociale verzekeringen. Daarom namen we een abonnement op de Sociale Zekerheidswijzer. Inmiddels hebben we die kennis wel in huis, maar het blijft handig om te sparren met iemand die nét even anders naar onze organisatie kijkt. We bellen bijvoorbeeld als we meer willen weten over sociale zekerheid en wachtgeldregelingen. Of als we twijfelen of onze keuzes de juiste zijn. Afgelopen zomer hebben we laten toetsen hoe we het langdurig verzuim aanpakken, of dat nog actueel en goed genoeg is. Dat heeft geleid tot bijgestelde processen en verbeteringen op detailniveau. Het abonnement heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding. Je krijgt altijd maatwerk, toegespitst op je eigen sector. De Sociale Zekerheidswijzer is en blijft voor ons een waardevolle externe toets. Het helpt ons om flinke kwaliteitsslagen te maken."
De Sociale Zekerheidswijzer van Loyalis is een uniek servicepakket dat P&O-medewerkers ondersteunt bij vragen en problemen op het brede terrein van de sociale zekerheid.

De voordelen van Sociale Zekerheidswijzer:
  • Persoonlijke helpdesk
  • Cursussen & bijeenkomsten
  • Altijd op de hoogte met de nieuwsbrief
  • Toegang tot onze kennisbank
voor werkgevers
Abonneer nu

Nieuws

meer nieuws >

Meer geboorteverlof voor de partner

18 juni | meer >>

Testimonials

meer testimonials >

Tanja Golhof, Academisch Medisch centrum Amsterdam

Destijds heeft een collega van onze afdeling Juridische Zaken het abonnement op de Sociale Zekerheidswijzer geregeld, omdat wij veel te maken krijgen met zaken op het gebied van sociale verzekeringen (ZW, WAO, WIA en WW).

27 september | meer >>

Testimonials

meer testimonials >

Tanja Golhof, Academisch Medisch centrum Amsterdam

Destijds heeft een collega van onze afdeling Juridische Zaken het abonnement op de Sociale Zekerheidswijzer geregeld, omdat wij veel te maken krijgen met zaken op het gebied van sociale verzekeringen (ZW, WAO, WIA en WW).

27 september | meer >>